آبجیا واکسن یه سالگی چه جوریه؟ سخته یانه

۳ پاسخ

اصن اتفاقی نیفتاد من استامینفن قبل خواب داذم همینجوری

راحته ، اصلا سخت نیست
تب نداره ، ولی من روز اول دو بار استامینوفن دادم

اصلا هیچی نمیفهمه من امروز برم فقط موقع زدن گریه کرد بعدش مثه هرروز اصلا علائمی نداشت

سوال های مرتبط

مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی
مامان نورهان مامان نورهان ۲ سالگی