۷ پاسخ

راحترین واکسنه .سرخچه و سرخک یه دونه هست ک روی دست راست میزنن.پنوموکوک روی پای راست

من دیروز بردم پسرمو
همون لحظه فقط گریه کرد
خداروشکر نه درد دیگه داشت نه تب کرد

سخت نبود
دختر من یکم تب کرد فقط

ن سخت نیس من دیروز بردم پسرمون واکسنشو زد

سبکه تب و درد هم نداشت واسع پسر من خداروشکر

نه اصلا سخت نیست..خیلی راحته

اصلا سخت نیست همون لحظه گریه میکنن

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان نورا🤩 مامان نورا🤩 ۱ سالگی