واکسن ۱سالگی سخته؟؟؟

۸ پاسخ

نه اصلااااا

۱۸ماهگی بده🫠

نه خیلی خوبه

نه راحتتر از قبلیاس

خداروشکر نسبت به قبلی ها سبک تر بود

بستگی به بچه داره ولی اکثرا میگن زیاد سخت نیس ۱۸ ماهگی سخته

من چهارشنبه زدم
دوتا

نه عزیزم سبکه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان محمد🐣🌱 مامان محمد🐣🌱 ۲ سالگی
مامان آسناوآرسام مامان آسناوآرسام ۱۶ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی