۸ پاسخ

نه اصلا خیلی سبکه

دوتاس ولی هیچ درد و تبی نداره

سلام دوتاست.تب نداره.حین تزریق درد داره .دختر من ۹روز بعداز تزریق واکسن کل بدنش مثل سرخچه زد بیرون .خیلی بیقرار بود

نه عزیزم دو تاست و اصلا سخت نیس
موقع تزریقش گریه میکنن فقط

برای پسرمن ک سخت بود تا سه روز نمیتونست پاشوتکون بداد

اصلا هم نه درد داره نه تب

دوتاست

سلام عزیزم راحت نرین واکسنه

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان رادین🐣🐣 مامان رادین🐣🐣 ۱۲ ماهگی
مامان آسناوآرسام مامان آسناوآرسام ۱۶ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان کیاراد مامان کیاراد ۱ سالگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱۳ ماهگی