واکسن ۱سالگی چندتاس درد داره تب چی تو دسته؟

۷ پاسخ

عالیه نه درد نه تب

برای دختر من یه دونه بود و مزخرف ترین واکسن تو این یک سال ده روز لب ب غذا نزد تبم کرد دونه ام زد

یکی دست یکی پا نه تب نداره

اگ قبلا پنومونی زده باشی دوتاست اگ ن ۱

یدونه دست برای دخترم که اصلاعلائمی نداشت فقط همون لحظه گریه کرد وتمام

۱سالگی عالیه ۱دونه و اصلا تب نداره

از بازو میزنن نه درد داره نه تب

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی