واکسن یکسالگی چندتاس؟؟؟؟
خیلی درد داره ؟!؟

۷ پاسخ

یه دست یه پا
اونجا دخترم گریه کرد تا بریم مغازه یچیز بدم دستش بعدش ساکت شد
تب نکرد

سلام اصلا ایشه نیه

خیلی زاحته نگزان نباش

راحته تب نکرد بچم

برا پسرم دوتا تو پاش زد

دوتا
پسر من اونجا یکم گریه کرد بعد آروم شد راحت بود تب نکرد فقط روز بعدش یکم بهونه گیری می‌کرد فقط بغل میخواست

سلام یکی دست یکی پا بچم گریه کرد

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان رادمهر🤎 مامان رادمهر🤎 ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان پسرک 💙✨ مامان پسرک 💙✨ ۱ سالگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری