۴ پاسخ

راحته

دوتا دست و پای راست میزنن برای دخترمنکه خیلی سبک بود اصلا تب نکرد

دوتا یکی پا یکی دست میگن خیلی سبکه

نه یدونه هست پسرم ۱۷ فروردین یدونه دستش زد سبک بود نیاز به استامينوفن نبود

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد ۱ سالگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱۳ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی