تولد یکسالگی تب و درد داره؟ چندتاست؟

۸ پاسخ

واکسن دوتا یکی رو بازو یکی رو پا خیلیم سبکه

الهی بگردم که از استرس به جای واکسن نوشتی تولّد... 🥲

دوتاست یکی دست یکی پا
تب نداره ولی پاش ممکنه یکم درد کنه

معمولا نداره اما به من گفت تا ۱ روز قطره رو بدم‌

منم تب نکرد

پسر من ک تب نکرد

دوتا بود روبازو وران راست
تب واذیت هم نداش

واکسن یکسالگی

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۸ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی