واکسن ۱سالگی چن تا هست؟؟ سخته؟؟؟

۷ پاسخ

نه اصلا خیلی اسونه نه تب داره نه درد زیاد
فق موقع زدن گریه میکنه و تمام

دو تا و به شدت راحته

خیلییییی راحته نگران نباش

نه خیلی راحته یکی دست و یکی پا هستش ولی اصلا تب نداره

دوتاست یکی پا یکی دست ن سبکه

آی منم دخترمو باید فروردین ببرم😑 😬 😬

اگ یادم باشه فکر کنم ۲ تا بود ن خیلی بهتر

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی