نه اصلا خیلی اسونه نه تب داره نه درد زیاد
فق موقع زدن گریه میکنه و تمام
دو تا و به شدت راحته
خیلییییی راحته نگران نباش
نه خیلی راحته یکی دست و یکی پا هستش ولی اصلا تب نداره
دوتاست یکی پا یکی دست ن سبکه
آی منم دخترمو باید فروردین ببرم😑 😬 😬
اگ یادم باشه فکر کنم ۲ تا بود ن خیلی بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.