مامانا واکسن یه سالگی چه جوریه؟
سخته؟

۷ پاسخ

لایک کن منم ببینم

نه خدا رو شکر

اصلا سخت نیست راحت‌ترین واکسن من دیروز واسه پسرم زدم یه بارم تب نکرد تا الان خداروشکر خیلی خوبه

اصلا سخت نیست.حتی نیاز به استامینوفنم نداره

سخت نبود شکر خدا

سبک ترین واکسنه پسرمن هیچی هم ندادمش بهداشتم گف چیزی نده

من بیست و هفتم زدم بهداشت گفت بهش استامینوفن نده دختر من شب ساعت دو نصفه شب تب کرد بعد از اون دوشب بیمارستان بستری شد😑

سوال های مرتبط

مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان نورهان مامان نورهان ۲ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان برسام و تودلی مامان برسام و تودلی ۱ سالگی