دخترا واکسن یه سالگی چجوری سخته؟

۳ پاسخ

برای دختر من که خیلی راحت بود هیچ اذیتی نشد

نه اصلا سخت نیست ولی چون پسر من دندونم درمیاورد برای اون کمی تب داشت

نه اصلا من حتی استانینوفن هم ندادم

سوال های مرتبط

مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی