واکسن یه سالگی چطور بود واسه شما؟ سخته؟

۱۱ پاسخ

خیلی راحت بود واسه دخترمن

خیلی راحت بود

ن سبکه اصلا چیزی نیست

واسه پسر من خداراشکر آسون بود

خیلی راحته

دختر من تب کرد ولی برا اکثرا سبکه

نه‌واقعاسبک‌بود

نه خیلی سبک بود

نه عزیزم راحت بود فقط موقع زدن واکسن گریه کرد
تب هم نداشت

نه والا واس پسر من که خیلی اسون بود

نه خیلی سبکه

سوال های مرتبط

مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی
مامان نورهان مامان نورهان ۲ سالگی