مامانا تجربه هاتونو از واکسن یه سالگی بگین سخته؟

۴ پاسخ

خیلی خیلی سبکه . عالیه

خیلی سبکه حتی نیاز ب دادن پارکید نیس مگه تبش بره بالا

دیروز دخترم زد
داخل بهداشت گریه کرد رفتم براش خوراکی گرفتم ساکت شد
تا الان که خوب بود

خیلی سبکه

سوال های مرتبط

مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۲ سالگی