عالیه فقط همون لحظه که میزنن دردداره بعدش دیگه خوبه فقط رو پاش حوله گرم وسردبزارکه جای موادسفت نشه
دست و پا میزنن، خیلی سبک حتی استا هم نمیخواد
یه دست یه پا هست ماهم امروز واکسن زدیم،🫠
خیلی راحته بچم شکر خدا تب نکرد
اصلا اذیت نمیشه خیلی راحته
خوبه اذیت هم نمیکنه شکر خدا یه دست یه پا 💓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.