۶ پاسخ

عالیه فقط همون لحظه که میزنن دردداره بعدش دیگه خوبه فقط رو پاش حوله گرم وسردبزارکه جای موادسفت نشه

دست و پا میزنن، خیلی سبک حتی استا هم نمیخواد

یه دست یه پا هست ماهم امروز واکسن زدیم،🫠

خیلی راحته بچم شکر خدا تب نکرد

اصلا اذیت نمیشه خیلی راحته

خوبه اذیت هم نمیکنه شکر خدا یه دست یه پا 💓

سوال های مرتبط

مامان 💞 لیا 👼 مامان 💞 لیا 👼 ۱۴ ماهگی