دو سه روز بعد دختر من اسهال گرفت تمام سوخت بچه الان تازه بعد ۱ هفته بهتر شده
نه عزیزم خیلی سبک و راحته
دخترم دیروز زد
خیلی سبکه نه درد داره نه تب
استا هم کلا ندادم
پسر من تب نکرد ، استا هم ندادم
یکی دستش زد یکی پاش
راحتترین واکسن هست
نه تب داره،نه درد
حتی نیاز به استامینوفن هم نیست عزیزم
سبکه عزیزم اصلا نگران نباش
هیچی نداره 😄
ما تازه زدیم اومدیم
فعلا که خوبه حالش
یکی رو دست زدن یکی رو پا
خیلی سبک پسرم دستشو نفهمید فقط پاش زدنی گریه کرد
خیلی سبکه
نه درد داره و نه تب
استامینوفن هم نیاز نیست بدی کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.