۱۰ پاسخ

دو سه روز بعد دختر من اسهال گرفت تمام سوخت بچه الان تازه بعد ۱ هفته بهتر شده

نه عزیزم خیلی سبک و راحته

دخترم دیروز زد
خیلی سبکه نه درد داره نه تب
استا هم کلا ندادم

پسر من تب نکرد ، استا هم ندادم
یکی دستش زد یکی پاش

راحت‌ترین واکسن هست
نه تب داره،نه درد
حتی نیاز به استامینوفن هم نیست عزیزم

سبکه عزیزم اصلا نگران نباش

هیچی نداره 😄

ما تازه زدیم اومدیم
فعلا که خوبه حالش
یکی رو دست زدن یکی رو پا

خیلی سبک پسرم دستشو نفهمید فقط پاش زدنی گریه کرد

خیلی سبکه
نه درد داره و نه تب
استامینوفن هم نیاز نیست بدی کلا

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۱ سالگی
مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی