نه سبکه
راحت ترین واکسن هست
وای خیلی بده دختر من بعد از ۱۸ روز علائم اوریون داشت صبح بیدار شدم دیدم صورتش ورم داره زیر دو تا گوشش باد کرده یعنی وحشت کردما سریع زنگ زدم شوهرم بردیمش دکتر گفت واکسن زده گفتم آره گفت بخاطر اونه بعضی بچه ها علائم اوریون نشون میدن چون واکسن اوریونم هست
دخترمن زد خیلی اذیت شد نمیتونست راه بر
نه راحت ترینه خیلی سبکه
ن خیلییی خیلیی واکسن سبک و خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.