۵ پاسخ

من اصن قطره ندادمش بعدواکسنش رفتم مهمونی

تب نکرد خدا رو شکرخوب بود

خیلی سبک بود اصلا تب نکرد. من یه روز استامینوفن دادم بهش

سلام نه اصلا

نه یه بار استا دادم دیگه نه تب داشت نه درد منم ندادم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان نیکان و نلین مامان نیکان و نلین ۱ سالگی