۱۴ پاسخ

آفرین ❤

چ خوب ماشالا دختر من فقط خط خطی میکنه

عالیه عزیزم ماشاالله

عالی ماشالا

اتفاقا شما اشتباه کشیدی دخترت درست چون انسان باقلب زنده است نه با مثلث😄😄

افرین 😇

اره بابا بچه های الان بااینکه برا خودشون عجوبه ای هستن ازیطرفم تنبلن دخترمم اینجوریه همون ۳تارو کشید دررفت

پسر من در حد خطی خطی کردنه هنوز😐

چقدر عالی

عالیهههه

ولی هرکاری میکنم مثلث نمیتونه بکشه از خیلی وقته یادش میدم

اینم دومی و سومی

تصویر

ماشالله عالیه

ووی ماشالله چ ناز کشیده پسر منم عاشق نقاشیه ولی اپن هیولا میکشه😂

سوال های مرتبط