مامانای مشهدی بگید واسه زایمان کدوم بیمارستان میخواید برید؟

۱۰ پاسخ

من پسرمو سینا دنیا آوردم خیلی راضیم انشالله دخترمم اونجا دنیا میارم

میخواستم برم رضوی پشیمون شدم از رفتار وحشیانه ای که باهام داشتن
ولی به جاش قرار شد برم بیمارستان مادر خیلی تعریف شنیدم

مادر تعریفشو شنیدم

بیمارستان مادر نرین ماماهاش برخورد خوبی ندارن اصلا من برای بچه ی اولم اکو رفتم بیمارستان مادر که بازدید هم داشته باشم برای زایمان یک بلایی سر یک خانوم زایمان اولی درآوردن که من اونجارو اصلا امن نمیدونم دختر بیچاره چقدر عذاب کشید با اینکه دکترش گفته بود لگنت کوچیکه و باید سزارین بشی ماما به تشخیص خودش معاینه تحریکی کرد بیچاره رو دختر بیچاره چهارطبقه رو بدون آسانسور گریه کرد رفت پایین ماماهایی که من دیدم اصلا خوب نبودن ،من اولی رو بیمارستان رضوی رفتم این دومی رو هم رضوی میرم

بیمارستان سینا میرم

جایی که ان آی سیو داشته باشه

مادر بخاطر اینکه طرف قرارداد بیمه تکمیلیم ونزدیک محل کارم
یه بارم درد داشتم رفتم زایشگاهش خیلی خوب برخورد کردن

یا بیمارستان امام رضا یاهفده شهریور انشالله که حالا به سلامتی این ماه هارو بگذرونیم

۱۷شهریور

انشاالله رضوی

سوال های مرتبط

مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلی🩷 مامان عسلی🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری