۱۳ پاسخ

منم پتو دور پیچ رو از همین بافت ها خریدم زایمانمم 22 اسفند هستش ....
آیا برای بهار اینا هم میشه استفاده کنم یا ن چون هوا گرم میشه

عزیزان پتو بافتتون مثل ماله دختر منه همین رنگم هست عالیه آره خوبه اینا لازمن منم بردم

فکر کنم یه ماهی میتونی استفاده کنی ولی اگه لباس جعبه ای بخری توی اکثرشون دورپیچ دارن

ای خدا قربونش

اینم کیفش

تصویر

چ نازن مبارکش باشه

اینم ست نوزده تیکش

تصویر

مبارکه♥️

ای مــادر مبارکش😍😍

گودو چقد نازن اینم حوله و پتو دخترم تا ه خریدم

تصویر

مبارک باشه

😍😍😍 مبارکش باشهههه

دورپیچش مثل مال پسرمه موبارکههه🥺

سوال های مرتبط