۵ پاسخ

سلام خوبی رفتی دکتر چی گفت

من با اینکه وزنش کم بود ولی هم دکتر سونوگرافی هم دکتر خودم گفتن که مشکلی نیست و ژنتیکی هستش و چثه بچه کوچیکه (جفت و خونرسانیش و همه موارد دیگه خوب بود خداروشکر )

من ۳۱ هفته رفتم کم بود
لیدی میل و یک سری مواد غذایی گفت بخورم
دوباره ۳۶ میزم

برا من 34هفته2100بود

لیدی میل بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی
مامان نوراوآیحان مامان نوراوآیحان ۱۳ ماهگی
مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان 🦋گل پسری مامان 🦋گل پسری روزهای ابتدایی تولد