خانما وسط سینه هام یکم پایین ترش دردمیگیرع 🫤

۵ پاسخ

فکر میکنم بخاطر اینه که بچه داره خودشو میکشه بالا
ب خاطر همین ب معده روده خودمون فشار میاذ اینجوری میشه
چون منم داشتم
بعد دیگه روز ب روز چالشای جدید تر میاد فراموش میشه

اون قسمت میشه معده. از قبل معده درد نداشتی؟

من زیر سینم درد میگیره
انگار سینم سنگین شده تو یه نقطه اون استخون درد داره

یکم پایین تر سینه میشه مغذت

من دقیقا وسط سینه ام یهو تیر می‌کشه خیلی میترسم😭

سوال های مرتبط

مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری