اسم برای نی نی هاتون انتخاب کردین؟اگه اره چی؟✨

۵۸ پاسخ

آنا🥹🩷

اسم دختر اولم آیلین اینم سلین

آریا مهر🩵

🌱حسین ❤️

دختر قشنگم پانته آ🌷

ماهلین🩷🌸

رادمـــِـــهر🫀
شما چی؟

جانان مامان💖💖

نورسا خانم 😍❤

همسرم انتخاب کرده . سلین

آریانا خانم🥰

اره رستا

مرسانا

آنیل❤️

بله
نیاز و نیاوُش

آرین پسر مامان

دخترباشه هانیل یا هانیس
پسرشاید هامین،آیکان
چون اسم پسرم هاکان

شوهرم گندم
منم آوا و نیلای رو دوس دارم اخر سرم هیچ کدوم از اینا رو نمیذاریم😆

مهرزاد
سوران
هیرمان‌
لارا
تبسم
ترنم
یاسان‌
همرو درنظر دارم😂

من هنوز نمیدونم دختره یا پسر ولی دختر بود یا نیهان یا دلانا
پسر بود صد درصد آیهان

نهال خانم

دلوین خانوم🥹🩷

ن هنوز

آریانا خانم🥰

آریانا خانم🥰

پس رهام دختر موندم

اقا سورنا

همسرم کمیل رو انتخاب کرده منم به انتخابش احترام میذارم

اگر دختر باشه گندم
و اگر پسر باشه مهراد

آروشاخانم❤

آروشاخانم❤

ارع
سام 😘🥰

دخترباشه هانیل یا هانیس
پسرشاید هامین،آیکان
چون اسم پسرم هاکان

شاهان

آروشاخانم❤

کیارش😍💙

آوین😊

ن والا انقدری مطمئن شده بودم دختره اسم دختر پناه انتخاب کرده بودم 😂
زد و شد پسر هنوز هیچی ب دلم نشنسته،

دایار🩵😘😍👶🤍

اقا کیان🩵

ایلدا🩷

بهار و بزرگمهر

عطرین خانم گل🥰🥰🥰

تا الان همتا انتخاب کردم

من اسم پسرم ارسین انتخاب کردم🥹🤰

فرسام🫀

پناه❤️

محمدجواد

هانا جون 😍

من هلن

اره کارن

آوا فعلا

مایساخانم💞

دیارا جانم

احتمالا محیا🌸 زندگی من

آره
پناه🩷🫀

جانان خانم

من دلارز 😍♥️

سوال های مرتبط