کیا بیمارستان امام حسین زنجان سزارین شدن؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

من بهمن زایمان شدم خیلی راضی بودم

من فقط بیمارستان بهمنو قبول دارم برای سزارین تو کل استان زنجان
بقیش پوچ

من فقط بیمارستان بهمنو قبول دارم برای سزارین تو کل استان زنجان
بقیش پوچ

ابجیم سزارین شد بچش خیلی هم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان😍 نگین🥰 مامان مامان😍 نگین🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچک مامان نی نی کوچک هفته سی‌وسوم بارداری