کیا ۱۰ روز مونده به موعد علائم داشتن و باردار بودن؟

۴ پاسخ

من این طور بودم

من ده روز به موعد تستم مثبت شد چهار روز به موعد بتا ۱۰۶.۲۰ بود

والا من از دوروز بعد اقدام کلی علائم دارم😂دو روز از موعد پریودم گذشته بی بی چک هاله میندازه بعد از ۵ دقیقه نمیدونم مثبته یا تبخیر

تصویر

عزیزم اصلا نمیشه گفت علائما چون علائم بارداری همون خیلی شبیه پریودیه تا آدم آزمایش نده و از موعدش نگذره نمی‌فهمه علائم پریودیه یا بارداری

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته یازدهم بارداری