تو این هوا فقط خواب میچسبه🥱😴






#فرزند پروری

تصویر
۱۲ پاسخ

چه زیبا

امروز ما هم آنقدر برف اومده ذوق کردم

خوشبحالتووون😍😍

متاسفانه بچه نمی‌ذاره بخوابی😂

بح بح 😍
کاش اینجا ها هم میومد حداقل یکم سرگرم برف میشدیم😬

گیر یات دا نملیسن اشیگده

به به چه برفی خوش به حالت لذت ببر ازش

و منی که در هوای بدتر از این باید اماده شم برم مدرسه 🥲🥲🥲
با پسرم زیر یه لحافیم دلم نمیاد برم بیرون دیرمم شده 🫠🫠😂😂

همچنین هوایی هنوز تو عمرم نصیبم نشده🫣😂

خوزستان داره خاک میباره😭

وااییی خوشبحالتووون😍

جوون عاشق برفم

سوال های مرتبط

مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی