سلام شربت زینک برای چی خوبه؟؟

۳ پاسخ

دکتر به دخترم برای زیاد شدن اشتهاش داده بود

همین اشتها آور هم برای اسهال خوبه

اشتها اوره

سوال های مرتبط

مامان سورنای من🥹 مامان سورنای من🥹 ۱ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری