دوستان قرص فلوکستین ۲۰ در شیردهی ضرر داره؟

۱ پاسخ

بله برا افسردگی و استرسه
باید حتما دکتر تجویز کنه
تاثیرش خیلی زیاده ممکنه رو بچه هم تاثیر بزاره

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀🦋 مامان پناه🫀🦋 ۱۰ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان امیرسام یاشار مامان امیرسام یاشار ۱۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی