خانما خوردن قرص نوافن در شیردهی ضرر داره؟

۳ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت وارد شیر نمیشه

فکر کنم بخاطر ترکیباتش نخوری بهتره اما باز از دکتر یا حداقل از داروخانه بپرس

نه ضررنداره امانخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان الـین🧸🫀✨ مامان الـین🧸🫀✨ ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی وفندق مامان توت فرنگی وفندق ۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۶ ماهگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد