خانما تو شیردهی میشه قرص نوافن خورد؟؟

۴ پاسخ

من میخوردم خداروشکر هچیی نشد بعد م رفتم دندونپزشکی به دکتر گفتم فقط نوافن خوردم هیچی نگفت ینی اگه ضرر داشت میگفت دیگه

اره میش

آره
من سرما خورده بودم دکتر بهم داد
ازش پرسیدم گفت مشکلی نیست

نمدونم ولی من دیروز خوردم چیزی نشد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان نویانا مامان نویانا ۱۵ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی
مامان parsin🤎my boy مامان parsin🤎my boy ۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری