خانوما شما با بچه دوم موافقید؟ بچه دوم میارین؟

۱۵ پاسخ

اصلا دوس ندارم همین یکی ام برای بستن دهن مردم اوردم

در حال حاضر به هیچ وجح

تو این مملکت با این اوضاع اقتصادی سیاسی اصلاااااا
کلا بچه آوردن اشتباهه، خودخواهیه با این شرایط

من ک دیگه واقعا نمیبینم به خودم😁 شوهرم ک از اول میگف یکی، الان ک دیگه هیچی😂

آره تک فرزندی خوب نیست

چون هیچ کمکی در حال حاضر ندارم فعلا بهش فکرک نمی کنم

من دوست دارم.هم سن خودت هم هستم.ولی شوهرم مخالفه.بهش گفتم یا امسال یا سال دیگه اقدام کردیم کردیم وگرنه دیگه نمیارمممم😶

بچه دوم آوردم 🥰

من همینم خیلی یهویی شد

من دوس دارم دو تا باشن اما چند سال دیگه و بستگی به شرایطمون داره که کیفیت زندگی جفتشون یکی باشه اگر نتونستم همین یکی

نه واقعا، با اینکه خیلی دوست دارم دختر داشته باشم اما یاد زایمانم که میفتم یا بعدش که چقدر اذیت شدم و اینکه دیگه نمیتونم خونه بمونم و باید برم سرکار بعد از مرخصیام، وضع و اوضاع جامعه و گرونی، دلمم نمیاد سربچه ام هوو بیارم اینا باعث میشه کلا فکر بچه ی دوم رو از سرم بیرون کنم.

نه هیچ وقت

من خیلی دوست دارم

دوست دارم اما در حال حاظر نههه

توی این اوضاع و شرایط که نه واقعا

سوال های مرتبط

مامان 🐻‍❄️آرتا🐻 مامان 🐻‍❄️آرتا🐻 ۱۳ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی