خانما شما وام برا بچه گرفتید بچه دوم یا سوم

۵ پاسخ

دوم رو کاراش انجام دادیم گفتن یه هفته ای واریز میشه

اره دوم رو گرفتم

من بچم الان یسال و ۳ ماهش هنو نگرفتم

هنوز ندادن بعد ۹ ماه😩😩

دومو‌گرفته بودم

سوال های مرتبط