سلام پسرم 6ماهشه ازین چقدر بهش بدم

تصویر
۸ پاسخ

دکتر به دختر من هر ۸ ساعت ۲۰ قطره داد دخترم ۸ ماهه ۸ کیلو هست

شربت استفاده نکن قطرع بده

فدات قطرشو بخر این شربت برای یکسال به بالاست

قطره شو باید بدی

قطره پلارژین باید بدی این شربته واسه بالای یک سال استفاده میشه حاوی عسل هست مضره واسه ۶ ماهه

منم قطره ی همینو دادم عالی بود

من قطره میخرم ن شربت قطرشو نیم میل اینا میدم

براسرفه خوبه؟منم دخترم خیلی سرفه میکنه دیشب نتونست بخابه بچم😅

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری