۴ پاسخ

برا من بعد 24 هفته 28 نوبت داده باید چهارشنبه برم ایشالا

من۳۰هفته سونو رشد جنین دادم الانم برا ۳۷ هفته نوشته برام

ممکنه تو ۲۸ هفته هم سونو آنومالی تاخیری برات بنویسه دکتر که انجامش بدی. به غیر از اون سونو رشد میری ۳۲ هفته حدودا. و یه سونو هم هفته های آخر.

من ۶هفته رفتم قلب۱۸انومالی ۳۲هفته وزن میرم

سوال های مرتبط

مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلنا و سورنا مامان سلنا و سورنا ۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری