خانماااا
شماهم سر گیجه دارین تو هفته من؟🥲🥲🥲

۴ پاسخ

منم سرگیجه دارم خیلی اذیت کنندس فشارمم گرفتم نرمال بود

هم سرگیجه دارم
هم گیج میزنم
میخواستم مرغ بزارم فریزر گذاشتم تو کابینت 🥴🥴🥴🤣🤣🤣

من از الان که هفتم پایین سرگیجه دارم یعنی تا هفته شما ادامه داره 🤦🏻‍♀️🥺

یا اصن سرم یه جوریه منگه😢🥲

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری