نمیدونم به بدن آدمه یا به دکتر ، سر هیچکدوم از سزارین ها مشکلی نداشتم
اره منم همینم خاهر عصبش بریده شده دیگه حس نداره
فکر نکنم خوب بشه
واییی اون بی حسیش خیلی زود مخه یجوریه من گوشت شکمم دردم میکنه میسوزه
راستی تا چه مدت بعد کشیدن بخیه روی بخیه کرم زدید؟
من سز نشدم ولی تو ۷بارداری عمل آپاندیس شدم هنوز زیر شکمم بیحسه
هیچوقت خوب نمیشه که رگهای عصبش بریده شده دیگه الان من 16 سال سزارین شدم هنوز همین حالت داره عزیزم
من بعد یک سال اوکی شدم
نگران نباش اگه سز اولی هستی بعد یکسال اوکی میشه
چربش کن ک خارش نگیره
وای منم بعضی مواقع نخ بخیه رو حس میکنم از داخل
خیلی بده مورمورم میشه
ولله من سز اولم ۱۲ سال گذشته بود باز بی حس بود الانکه دوبارم بریده شده دیگه فبها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.