۷ پاسخ

فقط جیغی که داره میزنه🥹😅

قشنگه

خوبه
به کروات پاپیونی بزن براش
مهمونی میخای بگیری؟؟؟
من خاله همسرم فوت شده نمیتونم مهمونی بگیرم یه جشن ۳نفرع خواهد شد☹️☹️☹️
کادو چی مخرین براش؟

خوبه
فقط پایینشو تا بزن
یه کتونی سفید هم پاش کن
یه پاپیون قرمزم بزن براش😍

اگه تنگ نشه براش قشنگه

خب الان که تنشه ی ماه دیگه کوچیک میشه فکر کنم

تو دستش خودکاره،؟

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی