خانونا ازمایش مثبت یا منفی

تصویر
۷ پاسخ

مشکوکه دوباره تکرار کن

منم چندماه پیش رفتم بتا دادم عددش ۱۰شد دکترم گفت منفیه ولی خب من همش شک به جونم میفتاد که شاید مشکوکه خییلی علائم داشتم ولی خب دوباره آزمایش ندادم
و پریود شدم

منفی عزیز

میشه بی بی ببینم عزیزم

به نظرم منفی عزیزم🤔

منفی فکر کنم

مثبته

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی
پریا پریا قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پویان مامان پویان ۴ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیراد و مهراد مامان هیراد و مهراد ۲ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان mahoor مامان mahoor هفته بیست‌وپنجم بارداری