رحم سرد بچه ها ربطی ب جنسیت داره

۵ پاسخ

گرم و سردش نه
ولی قلیایی یا اسیدی بودن واژن و دهانه رحم آره

متخصصا میگن تعیین کننده جنسیت فقط اسپرمِ

اهان

میگن ک برا دختر سرد برا پسر گرم باید باشه اما حس میکنم اگ رحم گرم باشه بهتره هم زودتر بارداری اتفاق می افته هم فولیکول های خوبی دارین

من ک از دکتر پرسیدم گفت چرت پرت ولی انسان ها میگن باعث دختر دار شدن میشه

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری