کی بخیه های داخلی خوب میشن؟☹️☹️☹️

۲ پاسخ

من روز۱۷ رفتم دکتر همس افتاده بوپ

طبیعی زایمان کردی...؟!
کدوم بیمارستان...؟! میشه یکمی از تجربت بگی شاید یکمی از استرس ما کم شد🙏🏻

سوال های مرتبط

مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی