سلام مامانای دختر میشه بگین ازاول چ علائمی داشتین ؟

۵ پاسخ

منم هیچ علائمی دختر دارم

وای من انقد میشناسم با همین علائمی که برای دختر میگین پسر باردار بودن، الان میفهمم هیچ ربطی به علائم نداره 🫥

تهوع در حدی که روز دو تا چهار بار بالا میارم..بوی همه چیز اذیتم می‌کنه.. خسته و بی حوصله و خوابالو بمن احتمال دختر داد

تهوع وحشتنااااک و بالااوردن تا ۴ماه،میل ب هیچ غذایییییی نداشتم،درد تو قسمت ساق پا و ران

تهوع سردرد

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری