۴ پاسخ

ژل هست توداروخانه برای درد مسکنه...
ژل دنتی کیدز...

احتمالا پوسيدست بايد ببرين دندونپزشكى.فوقش تا فردا اسپرى ليدوكايين بگيريد رو دندوش بزنيد بى حس ميشه

شربت ایبوپروفین بدین عالیه اگه حساسیت نداشته باشه

شیاف مسکن بذارین.داروخانه هم برین قطره مانند میدن میذارین روی دندونش که فکر نمیکنم بچها بتونن تحمل کنن تلخیشو همون شیاف زودتر ارومش میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری