جنین های ک تو پهلو هستن جنسیتشون چیه

۱۴ پاسخ

چطوری چاق میشه پهلوت؟ یه طرف شکمت بادکرده؟

من شکمم نیومده جلو ولی حس میکنم دورکمرم زیاد شده
بچم تو‌پهلوعه
پسره

والا نمیدونم شکم من پایینه ولی بچم دختره تو پهلو نیست😂

پهلو پسر

ن ربطی نداره بچه اول من پهلوی چپم بود پسر بود

جنین توی پهلو نداریم

اره دختر میشه
منم دخترم همش تو پهلو احساس میکنم

فک نمیکنم ربطی داشته باشه منم دارم از پهلو چاق میشم ولی بچم پسره

من دخملم تو پهلومه

رحم وسطه پس جنین تو پهلو نیست فقط لگدش از کنار حس میشه.. اصلا به این چیزا نیست راست و چپ..

فکنم دختر

دختر.

فک کنم دختر

دختر.

سوال های مرتبط

مامان فندق هام مامان فندق هام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🌾ودوقلوها💙💙 مامان 🌾ودوقلوها💙💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری