۷ پاسخ

میگم هویج خراب نیست بخورم؟

با نظر دکترت مسکن باید مصرف کنی

الان بهتر نشدی گلم؟؟

مسکن استفاده نکن خوب میشه استراحت کن

خودت که نمیشه مسکن بگیری بزنی با دکتر مشورت کن

من واژنم تیر میکشه شما هم همینطورین؟

هیچی عزیزم اگر خیلی درد داری شیاف بازم باید به دکترت بگی

سوال های مرتبط

مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷جوجه مامان 🩷جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری