کیا فردا میخان بیبی بزنن

۶ پاسخ

شما چندروز تاخیری بیبی چک زدی؟

منننن

‌‌‌‌من گلم ۲۵روز تاخیر روز های اول منفی شد آزمایش روز ۱۴منفی پریود نشدم صبح بی بی بزنم التماس دعا عزیزان 😪🤲

یا فردا یا شنبه
با ۳ روز تاخیر
درد پهلو و زیرشکم‌دارم
سینمم خیلی درد میکرد الان یکم کمتر شده ولی خب نوک سینم سوزش داره هنوز

من هفت روز تاخییرم😍اما ده روز دیگ بییبی نمیزنم

من انشالله فردا صبح 3 روز تاخیر با علائم درد نوک سینه و درد خفیف در پهلو راست و چپ و ترشح زیاد

سوال های مرتبط

مامان پناه 😍❤️ مامان پناه 😍❤️ هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی