کیا بامنن ؟ کیا صبورن ؟کیا زودتر میخان تست بزنن🤩🤩

تصویر
۱۴ پاسخ

اوابوست شروع نکردم. بعد که پریود شدم میخورم. تو بارداری نباید بخوری

من با تو هستم

من 2 روز تاخیرم ولی نزدم

من ۴ روز مونده کلا دوبارم اقدام بودم بعید میدونم بگیره

از من دو روز مونده ی بار زدم منفی بود
دیگ نمیزنم تا دوشنبه، چون علائم پریودیم دارم🥲

من ۷ روزم مونده

من پنج روز دیگه🥲🥲

منم باهاتم ۶ روز مونده دل تو دلم نیس توعلایم پریودی داری

من باهاتم تا الان هرروز تست زدم 😭😭😭

منم هشت روز

منم دقیقا مثل شمام ۶ روز مونده
اما علائم بارداری ندارم تست نمیزنم

نزن بزار بگذره بعد
شاید ناامید بشی دیگه

علائم پریود دارم

من چهار روز دیگ مونده ب موعدم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری