اوابوست شروع نکردم. بعد که پریود شدم میخورم. تو بارداری نباید بخوری
من با تو هستم
من 2 روز تاخیرم ولی نزدم
من ۴ روز مونده کلا دوبارم اقدام بودم بعید میدونم بگیره
از من دو روز مونده ی بار زدم منفی بود
دیگ نمیزنم تا دوشنبه، چون علائم پریودیم دارم🥲
من ۷ روزم مونده
من پنج روز دیگه🥲🥲
منم باهاتم ۶ روز مونده دل تو دلم نیس توعلایم پریودی داری
من باهاتم تا الان هرروز تست زدم 😭😭😭
منم هشت روز
منم دقیقا مثل شمام ۶ روز مونده
اما علائم بارداری ندارم تست نمیزنم
نزن بزار بگذره بعد
شاید ناامید بشی دیگه
علائم پریود دارم
من چهار روز دیگ مونده ب موعدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.