دوستان کسایی که تنبلی دارن سایز فولیکول باید چند باشه ؟

۳ پاسخ

من تنبلی داشتم سایز فولیکولم با قرص هم خیلی زیاد نمیشد
روزی ۶تا انجیر توی یک لیتر اب درحال جوش به مدت ۲۰دقیقه میجوشاندم و از فیلتر رد کردم نصف قبل نهار و نصف قبل شام میخوردم تا ۵۰روز میشه انجام داد البته برا افراد غیردیابتی
سونو میدادم سایز فولیکولم عالی میشد

۱۸تا۲۴

باید ۱۸تا ۲۳ باشه

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍫🌰 مامان شکلات🍫🌰 قصد بارداری