دوستان اونایی که دوقلو دارن چند تا فولیکول غالب داشتن؟

۶ پاسخ

من فک میکنم مصرف قرصا الکی فولیکول رو بزرگ میکنه اما کیفیت ندارن

دوتا یه ۱۹ داشتم و یه ۲۲
۲۲ شد دخترم و ۱۹ شد پسرم

من ۲تا داشتم

شانسیه که چندتاش بگیره ، منم یه سری ۴ تا فولیکول غالب داشتم ای یو ای کردم یکیش گرفت همونم پوچ شد

ببخشید برا بررسی فولیکول غالب هر ماه سونو گرافی میرید؟

سوال منم هست.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته پنجم بارداری