دوستان فولیکول غالب 19کی آزاد میشه؟!

۵ پاسخ

برا من خودش آزاد شد رفتم سونو گفت آزاد شده

دارو خوردی فولی بزرگ شده؟

این آزادسازی چیه منکه تاحالانزدم برای چی میزنن

احتمالا توی یکی دوروز اینده
بهترین کار اینه که از امشب اقدام داشته باشی
اگر مشکل خاصی نداری خودش ازاد میشه،نیاز به دارو و امپول نیس فک کنم

آمپول آزاد سازی بزن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
فاطمه زهرا فاطمه زهرا قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته چهارم بارداری