۷ پاسخ

سلام بدون دارو فولیکول غالب داشتین ؟؟؟

ارههه عالیه

بله عزیزم میشه

میترسم چون تیروئیدم الان چهار هست بخاطر اون باردار نشم

عالیه تیروئید منم ۴.۷۲هست نرماله دکترم دارو ندادم

بله چرا نشه

عالیه ۲۱

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا قصد بارداری
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری